Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2008

Μπαλαντερ Συνεχεια...Και Μια Θετικη Σας Σκεψη...


Απελπισμενη ειμαι... Και ποσο να κανω υπομονη η ερμη... Βρηκα δουλεια μετα απο δυο μηνες καθησιο... Αλλα πως θα μεινω σε εναν χωρο που κυριολεκτικα βρωμαει? Εδω το σπιτι μου το καθαριζω καθε μερα, σκουπισμα σφουγκαρισμα και ξεσκονισμα, πως θα μπαινω καθε μερα σε εναν χωρο που ζεχνει... Και ποσο θα κανω μεχρι να βρω μια καινουρια δουλεια, που αναγκαστικα θα με ασφαλισει σαν ωρομισθια και αυτο θα μου κοψει την καρτα ανεργιας, και ταυτοχρονα την ευκαιρια να μπω σε κανενα προγραμμα σε καποιο σωστο γραφειο?
Δεν μπορω να πιανω πραγματα που κολανε απο την βρωμα και την σκονη... τι να κανω...?

Δηλαδη καθε πρωι μονο που σκεφτομαι οτι θα μπω εκει μεσα και θα με πιασει η μποχα μολις ανοιξω την πορτα, τι να σας πω... μαυριζει η καρδια μου...

Ο καλος μου λεει να κανω υπομονη, μεχρι να μαζεψω τιποτα στην ακρη και να βρω κατι καλυτερο... Κλαψ........

Δεν υπάρχουν σχόλια: