Πέμπτη 25 Σεπτεμβρίου 2008

Τελικα.........Μ'αγαπας....


Η προοπτικη να χωρισουμε, αν δεν καταφερω να βρω συντομα δουλεια σε ταρακουνησε χθες πολυ. Εκει που το θεμα ειναι ποτε θα με αφησεις εσυ, τελικα προεκυψε το προβλημα μην σε αφησω εγω οχι γιατι κουραστηκα η βαρεθηκα, αλλα γιατι δεν θα εχω την οικονιμικη δυνατοτητα να παραμεινω στην πολη που μενουμε, και θα πρεπει να γυρισω στο πατρικο μου.

Σε χαλασε... Διαπιστωσες οτι μπορει να ειναι κοντα ο καιρος που θα με χασεις, και δεν σου αρεσε καθολου. Ειπες θα προσπαθησεις οσο σε παιρνει να με στηριξεις. Δεν με αφηνεις να σου φυγω, οχι απο τετοια μαλακια.

Να ξερεις δεν θα τα παρατησω, θα παλεψω μεχρι την τελευταια στιγμη να μεινουμε μαζι, ακομα και αν χρειαστει να ερθω εγω στην πολη που ειναι η δικη σου δουλεια...

Εεεε ακους? Δεν γινεται να χωρισουμε εμεις... Αντεξαμε πολλα για να τα παρατησουμε τωρα. Οσο αντεχεις κι εσυ να εισαι διπλα μου, θα ειμαι κι εγω...

Σ'αγαπαω... και Τελικα Μ'αγαπας κι ΕΣΥ!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: