Σάββατο 6 Σεπτεμβρίου 2008

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΑΣΤΕΡΙ ΜΟΥ!!!!!


Τα τριτα σου γενεθλια που θα κανουμε μαζι. Αλλα ακομα δεν τα εχουμε καταφερει να ειμαστε και οι δυο καλα αυτην την μερα (οπως ουτε και στα δικα μου γενεθλια)
Την μια ειχαμε που αλλαξες πολη, και ηρθα μονο για 2 μερες για να σε δω. Την δευτερη ηταν που ξεκινησαν τα πρωτα ζορια μας. Επρεπε να ξεκινησεις παλι απο το μηδεν τουλαχιστον ειμασταν μαζι. Και φετος? Παλευουμε να παραμεινουμε μαζι (ετσι οπως μας τα εκαναν)Ελπιζω του χρονου να ειμαστε παλι μαζι και να ειμαστε ομως καλα αυτην την φορα και οι δυο. Και ακομα και αν δεν ειμαστε μαζι μεχρι τοτε, τουλαχιστον να εισαι καλα εσυ!!!
Να σε χαιρομαστε αγορι μου, και να σου ερθει οτι καλυτερο
στη ζωη σου. Καθε σου επιθυμια και μια ευχη μου

2 σχόλια:

TzinaVarotsi είπε...

Να τον χαίρεσαι, κι εύχομαι του χρόνου να τα γιορτάσετε μαζί κι έτσι όπως θέλετε :)

Lina είπε...

Να 'σαι καλα Νιοβη μου!!!! σ'ευχαριστω!